RÁMY PŘIJÍMÁME POUZE PO TEL. DOHODĚ NA ČÍSLE: 777 851 531
ISO 9606 - 2 BW 23 t2,0 PF ss nb - svařovací postup 141 P1F23. Metoda svařování EN ISO 4063:2009
EN 287 - 1 135 T BW 1.2 S t2,0 D 18,0 H - L045 ss nb - svařovací postup 135 D1H1.2 Metoda svařování EN ISO 4063:2009
ZK 111 1.1 dále ZK 311 1.1
Svařování plamenem, el. obloukem, CO2 - státní zkouška a svařování duralu - státní zkouška a certifikace pro EU.
Provádíme tyto opravy
- Prasklé rámy - prakticky všechna místa na rámu. Nevařujeme u hlavového složení a v předních partiích.
- Vkládání materiálu - v případě nutnosti rámy zpevňujeme přídavným materiálem, dle NAŠEHO uvážení.
Přehled a stručný popis + cena svařování
- Zjištění prasklého defektu - zde upozorňujeme na to, že malá vlásenka neznamená prasklý rám, místo je třeba zbavit laku a dle toho případný defekt vyhodnotit.
- Očištění defektu (praskance) + vytvoření přípravy na samotné svaření rámu. V případě prasknutí u sedlovky účtujeme i vystružení podsedlové trubky vedoucí ke středu.
- Samotné svaření rámu a začištění sváru (upozorňujeme, že se nezabýváme lakováním rámů).
- Prosíme klienty, aby svůj rám určen do opravy donesli odstrojený. NEODSTROJENÝ A ŠPINAVÝ RÁM NEPŘIJMU VŮBEC DO SERVISU
Jaké komponenty sundat z rámu
- V případě prasklé sedlovky - sedlová objímka, sedlovka, přední a zadní kolo a lanka i bowdeny!
- V případě středu - kliky a střed, lanka a bowdeny, přední a zadní kolo
- V případě hlavového složení - vidlice, přední a zadní kolo a lanka i bowdeny
- V případě zadní stavby - záleží, jak je daleko od středu, pokud blízko, tak střed, obě kola, lanka a bowdeny
Rám nám neobalujte igelitem ani hadry! Místo, kde prasklina je, řádně označte samolepkou s nápisem "zde prasklé". Prosím, zvýrazněte fixem!
Rozsah opálení je asi 3,5 cm okolo sváru!
Veškeré rámy nosit odstrojené od řetězu a lanek a bowdenů! Pokud nebude tak učiněno, jsme nuceni účtovat nastrojení a odstrojení kola 490kč + DPH. Děkujeme.
CENY SVAŘOVÁNÍ URČUJEME PŘI PŘÍJMU ZAKÁZKY U NÁS V PRODEJNĚ (PŘÍPADNĚ ZAVOLÁM), NIKOLI PŘES EMAIL NEBO TELEFON.
Příjem do opravy
CYKLOADAM, s.r.o. - obchod a servis - příjem do opravy
Internacionální 1231/8
Praha 6 165 00
Vlastní svařovna a provozovna - Libčice nad Vltavou
Firma Cykloadam, s.r.o. vlastní tyto certifikace: Certifikát svářeče EN ISO 96
Otázky a odpovědi
-
Mám prasklý rám u sedlovky - co se s tím dá dělat?
Mám se odstrojí, tak aby na něm nebyla lanka. Musí se zjistit přesně, kde je prasklý. Nemusí být prasklý na jednom místě. Dle úvahy se přidá materiál, aby se vyztužila oblast prasknutí! V případě prasklého rámu u sedlovky se musí podsedlová trubka vystružit! -
Umíte zavařit prasklou vidlici?
Z bezpečnostního hlediska neprovádíme. -
Umíte svařit prasklý kočárek?
Bohužel nikoli. Kočárky jsou vyrobeny ze slabýh materiiálů a vysoce nekvalitních materiálů. Bohužel do opravy nepřijmeme -
Umíte zavařit prasklý magnesiový rám?
Ano. Nicméně, bez záruky - tento materiál je velice náchylný na opravy, pokud se jedná o rámy kol. Zkušenosti ale máme a rámy běžně svařujeme s minimálním procentem následného prasknutí. - Jak je to s cenou: Rámy příjímám na zavaření bez zapojených komponentů - na kole nesmí být řetěz, lanka a bowdeny. Pokud tam tyto komponenty budou, je třeba je nechat u kolegů odstrojit a to nám zakázku výrazně prodraží a prodlouží termín, kdy rám budu moct opravit (kolegové mají své zakázky objednané a je třeba čekat, až oni budou mít volno, aby mi rám odstrojili). Cena při odstrojeném rámu se pohybuje cca 300-1500 Kč, záleží na délce, případném frézování atd.
Ceny určujeme až dle počtu času a materiálu.