Prodejna: Internacionální 1231/8, Praha 6 - Suchdol | Po-Pá - 10-18:30 | So - 9-12:00 | Tel.: 775 085 151
ESHOP+PRODEJNA     775 085 151
SERVIS+PŮJČOVNA 777 851 531
prodejna@cykloadam.cz
Po-Pá - 10-18:30 | So - 9-12:00
0 0 položek
0 Kč
Prázdný košík

SVAŘOVÁNÍ DURALOVÝCH ODLITKŮ (hlavy motorů, elektrony a rámy kol) + ALU VÝROBA

NEVÍTE SI RADY? PORADÍME VÁM
CYKLOADAM PRODEJNA
INFOLINKA: +420 775 085 151
prodejna@cykloadam.cz

 

 

DAVID ADAM WELDING KLADNO - člen skupiny GP ALUSTEEL s.r.o. 

Divadelní 436. Kladno (zde zakázky nepřijímáme)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Příjem zakázek CYKLOADAM Praha 6 Suchdol, Internacionální 1231/8 - Tel.: 777851531

EMAIL: david@cykloadam.cz 

VYBAVENÍ SVAŘOVNY A DÍLEN:

 

CEBORA WIN TIG AC-DC 450 T

CEBORA WIN TIG AC-DC 270 T

 

EWM - Phoenix 401 Progress puls MM FDW

X-CUBE RENTGENOVÁ KABINA

Radioskopický rentgenový systém X-CUBE 160kV/225kV pro širokou škálu materiálů a rozměrů.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NORMY EU:

 

ISO 9606 - 2 BW 23 t2,0 PF ss nb - svařovací postup 141 P1F23. Metoda svařování EN ISO 4063:2009
EN 287 - 1 135 T BW 1.2 S t2,0 D 18,0 H - L045 ss nb - svařovací postup 135 D1H1.2 Metoda svařování EN ISO 4063:2009
ZK 111 1.1 dále ZK 311 1.1

Svařování plamenem, el. obloukem, CO2 - státní zkouška a svařování duralu - státní zkouška a certifikace pro EU.

Provádíme tyto opravy

  • Prasklé rámy - prakticky všechna místa na rámu. Nevařujeme u hlavového složení a v předních partiích.
  • Vkládání materiálu - v případě nutnosti rámy zpevňujeme přídavným materiálem, dle NAŠEHO uvážení, nikoliv zákazníkovo. Rámy telepně upravíme a následně rentgenujeme.

Přehled a stručný popis 

  • Zjištění prasklého defektu - zde upozorňujeme na to, že malá vlásenka neznamená prasklý rám, místo je třeba zbavit laku a dle toho případný defekt vyhodnotit.
  • Očištění defektu (praskance) + vytvoření přípravy na samotné svaření rámu. V případě prasknutí u sedlovky účtujeme i vystružení podsedlové trubky vedoucí ke středu.
  • Samotné svaření rámu a začištění sváru (upozorňujeme, že se nezabýváme lakováním rámů).
  • Rozsah opálení je asi 3,5-5 cm okolo sváru! Po zavaření lze nastříkat barvou ve spreji. Koupíte kdekoli v Hornbachu, či v lakách barvách (rychloschnoucí syntetický email na kovy).
  • Příjem do opravy pouze na naší pobočce - PRODEJNA A SERVIS CYKLOADAM PRAHA 6 SUCHDOL, INTERNACIONÁLNÍ 1231/8.
  • DAVID ADAM a syn - WELDING METAL ČR - cnc výroba, svařovna rámů AL, hlavní sídlo Divadelní 436, Kladno. (zde rámy svařujeme, ale není zde příjem - vše v Praze 6 Suchdole).
  • V případě hlav motorů, či jednotlivých bloků je vozte odmaštěné a vyčištěné od oleje.
  • Rámy přijímáme úplně odstrojené od lanek, bowdenů, řeťezu a odpružené vidlice (upozorňuji na to, že nemám kapacitu kola odstrojovat, prosím tedy o odstrojení v odborném servisu).
  • Dodací lhůty jsou v sezóně 5-10 dní, případně dle domluvy.

Co a proč nesvařujeme:

- Vahadla - jedná se o spojovací elementy zadních staveb celoodpružených kol. Zde se jedná o konstrukční kovanou slitinu zpravidla takovou, že uvnitř spojovacích členů je kovový plíšek.

Ten mi brání, abych provařil prasklé místo dokonale. ANO, jde to udělat, ale s jistotou mohu říci, že vahadlo praskne. Jedná se většinou o rámy kol staří od roku 2010 nahoru.

- U hlavového složení, kdy je prasklina směrem ke středu (spodní rámová trubka).- Zde se jedná o ,,lámací zónu,, celého rámu. S jistotou mohu konstatovat, že se rám rychle zlomí, jelikož je zde stěna rámu tenká 0,4-0.8 mm.

U hlavy opravím roštěp (jedná se o partie horního a dolního ložiska hlavového).

- Nesvařím Vám koloběžku - zde se jedná o velmi levné a nekvalitní slitiny (kromě koloběžek KOSTKA a CRUSSIS). 

- Zásadně nepřijímám na svaření kočárky a to včetně vozíků za kolo apod. Jedná se o mně neidentifikovatelné slitiny materiálu, které bohužel neumím sehnat.

 

V případě hlav motoru, elektronů a jiných duralových odlitků je veškeré svaření vždy na domluvě předem.

 

 

 

 

 

Obrábění Hanák – výroba na CNC soustružnických automatechVertikální obráběcí centrum CNC HURCO VMX 42 SRZÁMEČNICTVÍ A SVAŘOVÁNÍ HLINÍKU - KOVO DVOŘÁK (Praha, Řeporyje) • Firmy.cz

Svařování nerezových materiálů - služby - TigTech s.r.o. - specialisté na svařování  hliníku a jeho slitinSvařování hliníku (WIG / TIG a MIG / MAG)Svářečky na hliník všeho druhu | PANTERMAXSvařování hliníku a jeho slitin

svarovani tig - svařování hliníku, svařování nerezu, duralu a titanuSvařování nerezu, hliníku a oceli — PromatSvarcentrum | Richard Hampel

 


Otázky a odpovědi

  • Mám prasklý rám u sedlovky - co se s tím dá dělat?
    Mám se odstrojí, tak aby na něm nebyla lanka. Musí se zjistit přesně, kde je prasklý. Nemusí být prasklý na jednom místě. Dle úvahy se přidá materiál, aby se vyztužila oblast prasknutí! V případě prasklého rámu u sedlovky se musí podsedlová trubka vystružit!

  • Umíte zavařit prasklou vidlici?
    Z bezpečnostního hlediska neprovádíme.

  • Umíte svařit prasklý kočárek?
    Bohužel nikoli. Kočárky jsou vyrobeny ze slabýh materiiálů a vysoce nekvalitních materiálů. Bohužel do opravy nepřijmeme

  • Umíte zavařit prasklý magnesiový rám?
    Ano. Nicméně, bez záruky - tento materiál je velice náchylný na opravy, pokud se jedná o rámy kol. Zkušenosti ale máme a rámy běžně svařujeme s minimálním procentem následného prasknutí